Power Sling:

Træn hele din krop funktionelt og effektivt med slyngetræning. Det er din egen kropsvægt som er træningsmodstanden. Med en slynge træner du styrke, udholdenhed, koordination, balance, stabilitet, forbedrer din bevægelighed og kernemuskler(ryg/mave), hvilket giver fladere mave, stærkere ryg og en flottere holdning. Du bliver stærkere på den funktionelle måde, hvilket giver dig et bedre grundlag for at klare dagligdagens gøremål.

Slyngen hænger i en ribbe, og med hænder og fødder i stropperne udføres øvelser hvor din egen kropsvægt benyttes som modstand. Sværhedsgraden kan varieres ved at regulere længden på selerne og din kropsposition. Da slyngen er et ustabilt redskab, udfordrer den din krop optimalt, og gør kroppen funktionel og stabil.

Idéen til slyngetræning opstod under Randy Hetricks militærtjeneste hos The U.S.Navy Seals. Han fandt ud af hvordan disse elitesoldater kunne bibeholde en fysisk god form, hvor som helst, når som helst og med et minimum af udstyr/redskaber.

Udover slyngetræning vil der også ribbetræning, måttetræning m.m.

Power Sling er for alle uanset køn, alder og træningsniveau.

Medbring sko, håndklæde og vand.

Studie 1A Fasanvej 1A, Skærød 3200 Helsinge, info@studie1a.dk, SE-nr. 31218268
Hjemmeside fra e-hjemmeside.dk